Saturday, July 18, 2009

hmmm

18/07/09 saturday...

hri ni aku create akaun untuk laman blog aku sendiri..
emm.. banyak yg nak aku tulis nih.. pengalaman aku, cara aku melihat dunia, persepsi manusia melihat aku.. tapi pe yg penting skali lecture soh create sbb dier nak bg carrymark melalui penulisan aku dalam blog, takper.. ni satu peluang tuk aku meluahkan pe yang aku rasa,,, daripada conteng kt kertas jer, pehtu buang. kt sini bleh gak bg sesaper yg minat nk bca dan comment pe yg aku tulih..hahaha. dan aku teringat tentang blog2 yg panas, yg menyentuh sensiviti sesetengah perkara.. emm.. kena berhati2 la..

4 comments:

WARNA WARNI KEHIDUPAN said...

Haiiii....
Aku pun sama cam kau juga. That why aku letak tajuk "kongsi idea" agar ade orang yang sudi untuk kongsi pendapat dengan aku. Semoga kau sukses selalu dengan semua orang yang menyayangi dirimu

hisyamchemat said...

Alahai Khairul, dah bersawang blog ni.

rino-nong said...

lama x ngar cita?

REDZUAN said...

aiyo bro.. gua nak masuk blog lu takut la.. macam macam ada.. maklum la..